28 Haziran 2010 Pazartesi

Abluka Alarm - Umudumu Yitirdim

Abluka Alarm - Umudumu Yitirdim

yanlızlığa teşebbüs ederken hayatım duyduğum şu uğultu yapma der gibi
gelir ve geçermiş umut kervanı,içimden diyor bi ses avutma kendini
faili meçhul değil hayattı katilim,çeksin istedim boynumdaki elleri
tevkif edilsin idamını beklerim suçluluk delili var çocukluğumda izleri

herşeyin biraz yalan biraz yarım biraz yılan sonunda suçsuz olduğun şu dünya
yokmu bi doğrun göster bi nebze sanırım ileri gittim bağışla o halde
kimsesiz meçhul bir uçurumun sahibiyim yanımda yalnızlık dilimde bi kaç cümle
feda ederken ömrüm bugün ve yarını yalvarır durur umut der ki heba etme

yüzümde yorgunluğu hayatı anlatan hüznüme dair büyük bi sergi var
haydi gel bugün ziyaret et beni içimde ressamın kırık bi kalbi var

nakarat (2x)
hayat ağır ağır akar denizi arar belki kurur belki kavuşur bilirsin
beklemek yok eder bize ölüm gibi bulacağız mı be şansım ne dersin
ne de çok hayallerim ama yok sonları gidilemez bulunmadı yolları
kaybolur ziyan olur bilirim, yerine koyamam umudumu yitirdim

parçalanmış kalpler ortasında siyah nokta,takdim etmek isterimki ismi süveyda
asırlardır gönül şahikasında bir benek, taşıyabilmek için onu yürek gerek
köhne umut altına girecek acı sancı duygu yoğunluğunu bastırır sohbet ilacı
platonikler saklanır zihnin en derin yerinde, sömürmek için gururu bekleyecek seyirde
der ustam bana ki evlat sende bir hal var neye üzüldüysen sil at göz lakin çağlar
ruh bedenden ayrılmasın daha yıllar var,seni üzen maymunlar bilirim temiz kalpliyim
şöyle bir düşün şimdi savaş niye böyle der, böyle derse savaş altında birşey gizler
kelimeler çok küçük,manalarsa büyük,bazıları söylenmezse oluşur vücutta yük
sebeplerin sonuçları doğurduğu hayatlar,ayak üstü birçoğumuzu sürekli pataklar
karışmaz buna yaşam kaygısı olmayan kaypaklar,sen söyle bunu onlara; temiz kalpliyim...

nakarat (2x)
hayat ağır ağır akar denizi arar belki kurur belki kavuşur bilirsin
beklemek yok eder bize ölüm gibi bulacağız mı be şansım ne dersin
ne de çok hayallerim ama yok sonları gidilemez bulunmadı yolları
kaybolur ziyan olur bilirim, yerine koyamam umudumu yitirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder