29 Haziran 2010 Salı

Anemi - T.A.K

Geldik o malum şarkıya arkadaşlar
Bilmeyenler varsa bilenlerden öğrensinler
Bu şarkıyı söylemeyi çok seviyorsunuz biliyoruz
Hepimizin kuyruk acısı var onuda biliyoruz
Dün programdayken birşey söylemiştim arkadaşlar
Köpekler için üzülmeye deymez
Köpekler burunlarının dibinde bile olsa
Renk körü oldukları için
Gökkuşağının o güzel renklerini göremezler
Bizzde zamanında
Biz de zamanında bi köpeğe
Gökkuşağının renklerini gördüğümüzü
anlatmaya çalıştık ama
hiç bi köpeği inandıramadık arkadaşlar
sizi üzenin
sizi üzenin
sizi üzenin ta a.q.

dumansız sıgaranın
kopuksuz bıranın
sensız şu hayatın
ta a.q

sıgara bırakılır
bıra bırakılır
ama sen varya
sen gulum bırakılmassın

sozlerın bıcak gıbı
deldı gectı cıgerımı
sana verdıgım yuregımın
tüh a.q

senı gordum bır
cafede yanında bes lavuk ıle
selam verdım s.tır cektı
yuh a.q

Gözyaşlarımla birlikte yağan yağmur damlaları
Meğer aşkımızmış bilemedim ben
Ben seni sevdim ya o bana yeter köpek!
Sende beni terkedip s.ktir olup gittin ya
bende senin gibilerin ta... a..q.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder