5 Haziran 2010 Cumartesi

Emir - İçimde Biri Var

İlk belirtiler başlayalı çok zaman oldu, Yaşım üç aşağı beş yukarı ondu, Varlığını hissettiğim ilk yer otoyoldu, Okul yolu sabahları hep çile doluydu, Miskin bedenim salyalar saldı sırama, Tiksinç değilim yafta takmayın adıma, Üstüme gelmeyin farklı olan ben değilim, Üzgünüm gülmeyin, kasti değil bu eğilim, Bana inanmadınız hiperaktif sandınız, Pediatrik testte biraz pasif kaldınız, İtiraf edemedim her tarafım bertaraf, İçimdeki her neyse iyiliğe itilaf, Günden güne o da benle büyüdü ve gelişti, Doğruyu bilip yanlış istemesi çelişki, En içten dileklerim cidden bunlar değilki, Sen gitsen içimdeki kısmen hepsi biterdi, Evet doğru anladın benim içimde biri var, Hayır deli değilim bu duyduğum en aptal sual, Hala anlamadınız her şey onun eseri, Öldürdüğüm kadına da o vurdu ilk keseri, Ben istemesem de o yaptırır hep istediğini, Dur yapma desem de dinlemez hiç sözlerimi, Ben masumum içimdekini çıkarıp yargılayın, Ama beni serbest bırakın köreldi algılarım,

(x2)
İçimde biri var deli değilim inanın
İçimde biri var hemen onu çıkarın
İçimde biri var çıkışları kapatın
İçimde biri var dikkat edin kaçmasın


Beni idam etseniz de onu öldüremezsiniz, Beden değiştirip durur farkedemezsiniz, Duruşma bittiğinde benle olan işi de biter, Hakim bey kim bilir belki de sizi seçer, Girerse içinize görürsünüz katil olmayı, Bi bakarsın koymuşsun caddeye bombayı, Patladığında can verenler suçsuz bedenler, Anlamazsın kandırır görünmez bedeller, Her şeyi söyledim alın size bi itiraf daha, Birileri ağlarken atmak isterim kahkaha, İrtifa kaybetti uçak kulelere daldı, Ladinin de içinde onun ikiz kardeşi vardı, Yandı gökyüzü çok soluklar sonlandı, Kaydı yıldızlar umutlar onlara bağlandı, Bana bakmayın öyle kokainman filan değilim, İçimdeki kana bağımlı ben bunu bilirim, Sırf bende var sandınız içimdeki lanetten, Sokaklara baksanız anlarsınız hakkaten, Odaklanmış zekalara kin dolu varlıklar, Palazlanmış dehalara soykırım karanlıklar, Ne söylesem boş fonksiyonsuz bi köleyim, Tek istediğim ötenazi bırakın da öleyim, Beraat bekledim sanmayın bana acımayın, Son bi isteğim var içimdekini çıkarın.

(x2)
İçimde biri var deli değilim inanın
İçimde biri var hemen onu çıkarın
İçimde biri var çıkışları kapatın
İçimde biri var dikkat edin kaçmasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder