14 Haziran 2010 Pazartesi

Mat - Hiç Bırakma

sensin benim en çok korktuğum çekindiğim
sensin heyecanla gece gündüz düşlediğim
sana dokunamam ki sen yanımda olmadıkça
kendim olamam ki sen yanımda kalmadıkça

seni ben sevemem ki gözlerini görmedikçe
sana ben kızamam ki sen olmaz deyip gitmedikçe
seni bırakamam ki yanağından öpmedikçe
kendim olamam ki sevdiğini bilmedikçe

günlerin getirdiği hasret
seni bensiz yapmasın
ellerin getirdiği haset
seni benden almasın

kendim olamam ki sevdiğini bilmedikçe
gitme sakın gitme ölürüm seni görmedikçe

seni ben göremem ki sana yakın durmadıkça
sana ben bakamam ki ellerini tutmadıkça
seni unutamam ki sen beni unutmadıkça
kendim olamam ki sen yanımda olmadıkça
sensiz yapamam ki n'olur beni hiç bırakma

günlerin getirdiği hasret
seni bensiz yapmasın
ellerin getirdiği haset
seni benden almasın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder