14 Haziran 2010 Pazartesi

Meçhul Sanıklar - Adınla Anilacaktır Anılar

bu gece beni bırak gözümde anılarım canlandılar
rüzgâr gibi gelip geçen özlenen dakikalar
yıllar önce rap yapardık alaycıydı bakışlar
yıllar sonra buradayız alay edenler alkışlar
içinde yazdı kimisinin bizde soğuk geçti kışlar
götünde pire turlarken oğlum bende yorgun kollar
giderken anladım zamansız esti her rüzgâr
nedeni apaçık ortada maddiyatçı sevdalar
okulda yüzüm asıktı hep sıkıcı geldi dayakla
bırakıp pişman oldum sonra düşman oldum kitapla
kollananlar hariciydim çağırılırdım sert hitapla
fırlattım kalemi kâğıdı atıldım iki defa
merhametten yoksun onküsür kişiydik okulda
bilemeyip bir ton sopayla uslanırdık tahtada
her sabah rüyanı böl karanlıkta düş yola
96 da tekrar barıştım kalem kitapla

işte böyle geçip giden zaman şimdi bir rüya
akılda kalan sadece hüzün tebessüm veya
rapti verdiğim mola çıkıştı düşersem dara
arada yatma kalk dedi lafını sok bu hayata
hatırladıkça dosta saygı kalleş olana küfür saydım
puştluk yanına kalmadı unutulup gider mi sandın
bugünün yarını var yarının ölümü ölenin mezarı dar
göçer beden adın kalır adınla anılacaktır anılar

derdi olanı dinledik dertlenince kayboldu
karnı açla bölüştük doydu döndü düşman oldu
dışlanandı biz güldük içlenince yüzü buruştu puştun
kurşunlamak için sırtımızda pusuda durdu
düşenin elini tuttuk ayaklanınca tanımaz oldu
küsene barışalım dedik dargın kaldı dikine koştu
hayatla yarışa girdik o galipti biz sonuncu
tadına varamadan geçen onca yıl ziyan oldu
taşırsın yükünün yarısını arkandan kırbaç vurur
silersin kanayan yarasını yolun tuzakla son bulur
seversin birisini sırt dönüp gider kural budur
gömersin hatıraları gün gelir ve unutulur
ağlasan duyanın olmaz gözlerinde yaş kurur
ölsen kenarda kimse bakmaz gönlün sözle avutulur
bilsen öyle kahpeki tepende dönen karabuluttur
beş kuruş etmezlere bir bak dilden hiç düşmez gurur

işte böyle geçip giden zaman şimdi bir rüya
akılda kalan sadece hüzün tebessüm veya
rapti verdiğim mola çıkıştı düşersem dara
arada yatma kalk dedi lafını sok bu hayata
hatırladıkça dosta saygı kalleş olana küfür saydım
puştluk yanına kalmadı unutulup gider mi sandın
bugünün yarını var yarının ölümü ölenin mezarı dar
göçer beden adın kalır adınla anılacaktır anılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder