14 Haziran 2010 Pazartesi

Minik Dualar - Anneme Dua

annme başa taç imiş her derde ilaç imiş,
bir evlar pir olsa da anneye muhtaç imiş.

ilk oyuncağım sendin sıcacık kundağım sendin
küçücük bir bebek iken, dilim dudağım sendin,

annem hakkın ödenmez sevmeye ömür yetmez
bütün dünya benim olsa bir tane annem etmez

cenne tdemiş peygamber annenin ayağı altında
benim canım anneciğim hep kalbimin içinde

annem hakkın ödenmez sevmeye ömür yetmez
bütün dünya benim olsa bir tane annem etmez

daha gelmemişken dünyaya kortum,
ben ne yaparım oralarda dedim,

korkma dedi bir melek
senin yanına dünyada da bir melek gelecek, sevindim

ben onu nasıl bulacam diye sordum.
merak etme dedi melek o seni bulacak onu çok seviceksin,

yanından ayrılmayacak dünyadaki melek.
ona anne diyeceksin

allah'ım annem yanlız ve kimsesiz bırakmadı beni
yanımda oldu koruyucu melek gibi.

anlattı bana ahireti ve seni.
sende onu dünyada ve ahirette mutlu et

allah'ım çünkü bana kıyamayan annem sevgisinden
çok daha büyüktür senin şefkatin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder