5 Haziran 2010 Cumartesi

Mustafa Ceceli - Söz Veremem

Ne güzeliz, ne dokunulmaz
Gülüşümüz bir,hüznümüz bir
Yüzümdeki kıvrımlar sanki
Ellerinin gölgesidir

Bi sonu var bilirsin sende
Bilirsin herşey sürdüğü yere dek
Marifet herşeyi bilirken
Sevebilmek bilmezden gelerek

Yani yarına yalnızda uyanırız
Belki de kim bilir
Ben bugüne böylesi hayransam
Seni hesapsızca sevdim diyedir

Söz veremem hayat bozar
Bizi belki birgün ayrı yazar
Ama nerde olsan
Kokun gelir kalbe sızar

Bi sonu var bilirsin sende
Bilirsin herşey sürdüğü yere dek
Marifet herşeyi bilirken
Sevebilmek bilmezden gelerek

Yani yarına yalnızda uyanırız
Belki de kim bilir
Ben bugüne böylesi hayransam
Seni hesapsızca sevdim diyedir

Söz veremem hayat bozar
Bizi belki bir gün ayrı yazar
Ama nerde olsan
Kokun gelir kalbe sızar

Söz veremem sana belki
Zamanla mahkumuz herşey gibi
Ama her ne olsa
Sen yüzünü bana çevir

Söz veremem hayat bozar
Bizi belki bir gün ayrı yazar
Ama nerde olsan
Kokun gelir kalbe sızar

Söz veremem sana belki
Zamanla mahkumuz herşey gibi
Ama her ne olsa
Sen yüzünü bana çevir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder