13 Haziran 2010 Pazar

Onur Şan - Gurbet (Cano)

Yollarin gelim oldu, gelemiyorum
Gurbet Sevdigim oldu, dönemiyorum

Bir tusam ellerini, dünyalar benim olur
Doyamadim deme bana, bu gurbet sonum olur

Canom bende sana doyamadim
Gurbet elde bir gün göremedim
Genclik nedir, bende bilemedim - bende bilemedim oy (2x)

Bu Dünya'da bende gülmedim
Bende gülemedim oy, can oy - can oy

Yillar gözyasim oldu, silemiyorum
Haaret zincirim oldu, kiramiyorum
Günlerim gecmiyor
Saymakla bitmiyor
Allah'im sen yardim et
Bu Gurbet cekilmiyor

Canom bende sana doyamadim
Gurbet elde bir gün göremedim
Genclik nedir, bende bilemedim - bende bilmedim oy (2x)

Bu Dünya'da bende gülmedim
Bende gülemedim oy, can oy - can oy

Siir:
Ilahi adalettine kurban oldugum
Hergün birkez daha asik oldugum
Yasatdigi herseye, herzaman sükür ettigim yüce yaradan
N'olur artik benide güldür

Bu fâni dünyada
Bu sahte dünyada
Bu bozulmus dünyada
Bende gülemnedim
Bende gülemedim canom

Bu Dünya'da bende gülmedim
Bende gülemedim oy, can oy - can oy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder