2 Haziran 2010 Çarşamba

Sagopa Kajmer - Yalanmış

hadi konuş dök içini
benim gibi suskun suskun ağlama
derde sarma kendini
romantizm var ama
bulamazsın gerçek hayatta
yok ki istediklerin
düzen tez kurulmuş
kaçar gider canlı hevesin
yok yere boş yere
gittin öyle dur nereye
gidiyorsun böyle
diyemedim gülüp geçtim
olsun buda böle senden olsun
bana herşey olmuş haram
kapanır yaram iflah olmam
gönül kapım kapalı kimselere açamam
yoruldu bu can sevmekten
değersizlere hattinden değer vermekten
değiştim affet allah'ım iyiliklerimi çöpe attım
benim sevgim aşkım neye yarar ki
vefasızların kervanında sana sonsuzu
gelde gör şimdi uslanmaz dediğin deli oğlanın halini
yalanmış gözlerin
yalanmış sözlerin
beni benden ettin ya
sen bir kalleşsin (2)
zorlu hayatı akışına bıraksam
bedeni çürütmüş olurum
göremem bebek yüzümü aynada
direnmek gerek var mı böyle pes etmek
dimdik ayakta durabilmek
önemli olan tek şey benim için
unuturum bana yaptıklarını
günah işledim bedenini ödedim sana rest çektim
demiştim vurdum duymazım
dokunmaz yaptıklarım ben acılara alışkınım
neler gördüm kimleri öldürdüm
senin farkın ne güzelliğin mi
oda solar düşür ikinci sınıfa
yıllar senide değiştirir
bugün bana yarın sana
sığındığım yaradanama
senden cefa yok bana
hadi ex aşkım öptüm
görüşürüz cehennem kapısında (vay vay)
yalanmış gözlerin
yalanmış sözlerin
beni benden ettin ya
sen bir kalleşsin (2)
(adrenalin 2006'da yeni bir stil olup yeni bir sesle geldim yine senin karşına benden kurtuluş yok sana sana)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder