2 Haziran 2010 Çarşamba

Sansar - Dışarda Kaybolmuş

Saat akşam 9 gözlerim kan çanağı
herkes gelip geçer ben burda kalcam ama,
o siyah kapşonlu adamlar yoldalar haa !
Hoşçakalın gözüm diyorum yoldayım haa !
Birlikteler beraber ruh hastası mc ler..
Ölümle yaşamı mixleyen prodüktörler.
Bana bi do ver prodüktörüne sordum sustu,
***** çekiştirmen önemli husustu.
Şu finoyu parçalicam tasmasından tutun.
Ben kırmasıyım doberman'la alman kurdunun,
hava ayaz ve karlı buraya gelde giydir montumu
kimide mazisini unuttu yuttu *****,
o şerefsiz bütün gün 21 gram'ı dinlesin,
lan onursuz kan kusup kaldırımı öpesin.
Sansar'ın adamlıktır kulağında küpesi,
herkes hakettiği yerde olacaktır şüphesiz..


Nakarat :

İki verse ün arasına sıkıştırdım nakaratı,
tiky gülsün ölüsünü göreceğim hemde yakın,
zaman akımına kanca takıp bana akın,
çakın hapı ve silahı belinize takın !
(x2)




Bu öyküyü sil baştan yazmak isterdim.
Ne zaman böyle olsa hep keriz geldin.
Lakin her şekilde gördü olanı biteni bendeniz.
Hayatım karanlıklarda bak ama o oda perdesiz.
Prenses delikanlıyız biz harbi sevgimiz,
ama ne acıdır ki prensiniz değiliz..
belki bu diyeceğimi basite indirgeyebilirsiniz.
ama karanlık odalarda büyüdük sevgisiz.
Artık eski yağmurlar yok kar da yağmıyor,
cehenneme döndü sanki dünyaya n'oluyor?
İstanbul kasvetli bi o kadarda yordu beni,
gece bölündü kabusla , bilhassa korku derin.
Bi yandan korku verip bi yandan güleceğim,
bi yanda geçmişim var bi yanda geleceğim..
bu arada belki giderim ancak geriye döneceğim.
Savaşçıyım savaştayım bilsem bile öleceğim !


Nakarat :

İki verse ün arasına sıkıştırdım nakaratı,
tiky gülsün ölüsünü göreceğim hemde yakın,
zaman akımına kanca takıp bana akın,
çakın hapı ve silahı belinize takın !
(x2)


Life and Death Productions !

OLYMPOS RECORDZ !!!

Feel me..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder