2 Haziran 2010 Çarşamba

Sansar - Gönderilmemiş Mektuplar

Sevgili Server aslında seni arayabilirdim
Görüşmediğimizden beri çok değiştim delirdim
Geçen Panik Yok'u dinledim gerçektende beğendim
Ben de bir şarkı yaptım ve sana bayağı geçirdim
Selin de çekti gitti neyse bana kız mı yok
Evde sigara içebiliyorum annem artık kızmıyor
Zaten umudu kesti benden her eve gittiğimde
Gözlerin neden kız ...
Bugün öyle yaşıyorum belli değil yarınım
Bu kasaba iki silahşör için küçüktü sanırım
Yanlız kalmak istemezsin iri olsa da kalıbın
Üzülürsün moruk seni herkesten iyi tanırım
Geçen konserde satır çekti denyonun biri
Mal mal yüzüne baktım kafam t****k gibiydi
Sanırım sadece biz yaptık müzik için müziği
Son olarak sunarım en içten dileklerimi

Nakarat

Bu herife bir tane çaksam erer misin muradına he
Bu herife bir kafa atsam erer misin muradına
Ama bu yumruk size hem de tam surata
Kabusunsa geriye geldi geriye döndü Son Ata

Pit10

Sevgili Ekincan yollar burda ayrıldı
Ters düşen iki ekip var düşün biraz derin dal
Böyle olsun ister miydim benim burda yerim dar
Hatıralar alev olsun kor ateşle resim yak
Bayağı uzun bir zaman geçti çocuktuk 2005
Helalleştik sonrasında oldum bende diri bir leş
Gayet dikti başımız umursamaz tribinde
Sonra aksiyon sahneleri yaşadım hayat filmimde
Başım pek beladan kurtulmadı kalpte sancı boldu
Her taraftan saldırdılar kabustan bir farkı yoktu
O devre yanlızdım ben de yekken saldırdım
Beynim artık kalbim hasarlıyken raplen bastırdım
Pek iyi günler geçirmedim kaldırabilmek zor oğlum
İstediğim tek şey yanımda olmanken sen yok oldun
Paylaştığımız anıları ezmek olmaz Salvo
Fazla kırdık birbirimizi geçte olsa pardon

Nakarat

Bu herife bir tane çaksam erer misin muradına he
Bu herife bir kafa atsam erer misin muradına
Ama bu yumruk size hem de tam surata
Kabusunsa geriye geldi geriye döndü Son Ata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder