24 Haziran 2010 Perşembe

Şanışer - Son Sözlerim (ft.Gezgin)

{ Şanışer } ;

Bazen başlaman gerekir her şeye yeniden
Artık önemli olmamalı ne gidicek olan ne giden
Zaten biter biticek olan bitmişti hatırla
Ben her şeye yeniden başlanmaya hazırım gülüm peki sen
Çok içten ve biraz alkollü şu an sarp anla beni
Rüya gördüm uçurumun kenarından tanrım atla dedi
Sevdin sarp ispatla hadi yüz soğuk ve yağmur dün boğuk
Ve kabusluydu bugünün dünden farkı ne ki
Farkı sen farkı sen ve ben şarkı yazmadan anlatamam
Sen giden bi melek gibiydin inerken arabadan
Çok tuhaf değiştim ben bi günde
bi gülümsemen yetti bana önemsiz haftalardır aramaman
Şimdi korku tatlı bir telaş içinde Sarp
Çünkü sordum içinde tebessüm bugün serap
Tüm cevaplar çıkar sana gittiğinden beri her an
Biraz ümit biraz düşünce aldı sanırım beni merak

Nakarat {Şanışer } :

Aslında açık ve net bulutlar arkasında geleceği beklemek
Sebebim sen olursan ölümü beklemek kolay [Bana mutluluk bıraktı tanrı sanırım bir demet ]


{ Gezgin } ;

Sayfalarda gözü karanlık içten içe hüzün dolu
Yıllarımda geride kaldı kimse duymasın
İstemem beni bi anlık ismini yazıp karaladım
Yine de unutma eski beni ah rüyalarımdasın
Şarkılarda kalmış anılarım sokaklarımda haykırışlarım
kalbimde bir yara bana bakışların
Ezip geçer o hayat umut dolu hayaller mi geride
Yoksa benden kalan bir parça mı
Bakışlar hep bir perde arkasında kaldı yalnızlık
Ritimlerinde eksik olan hoş sokaklarındaki
Sen ve benim birlikte olmamın farkı
Sessizce limanı terk ederdi gözlerim
Unutulmadı seninle yaşanan yıllarım
Bir ömür beklerken bitti birer birer hayallerim
Bu sana olan son sözlerim

Nakarat { Şanışer } :

Aslında açık ve net bulutlar arkasında geleceği beklemek
Sebebim sen olursan ölümü beklemek kolay [Bana mutluluk bıraktı tanrı sanırım bir demet ]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder