3 Haziran 2010 Perşembe

Seksendört - Yüzün Var Mı?

YÜZÜN VAR MI

Ben oyuncak değilim
Ben kırılgan biriyim
Neden beni bulur hep bu ayrılıklar
Ben de bir gün gülecek miyim ?

Ben huzursuz biriyim
Ben sulugözün tekiyim
Neden sana düşer hep bu ayrılıklar
Yoksa bir gün dönecek misin ?

Yalansın sen de diğerleri gibi ağır yalan

Geri dönmeye yüzün var mı bu kadar kolay mı ?
Geçmişe dönüp ağlasan bu adam buna kanar mı ?
Dönmeye yüzün var mı bu kadar kolay mı ?
Sarılıp ağlasan bu adam buna kanar mı ?

Sen tutarsız birisin
Sen taş kalplinin tekisin
Neden kadına düşer hep bu ayrılıklar
Sen de bir gün bitecek misin ?

Yalansın sen de diğerleri gibi ağır yalan

Geri dönmeye yüzün var mı bu kadar kolay mı ?
Geçmişe dönüp ağlasan bu adam buna kanar mı ?
Dönmeye yüzün var mı bu kadar kolay mı ?
Sarılıp ağlasan bu adam buna kanar mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder