5 Haziran 2010 Cumartesi

Sıla - ...Dan Sonra

Soldan kalktım bu sabah olamazmı
Terslendim bakkala çakkala olamaz mı
Kudurttular belki beter oldum
Hiç uyutmadı belki hayatımın sen gerçegi


Tek taraflı olurmu yani bu işler
Yüzde elli haksızlık payın
Hababam dürter
Yok rahar uyku
Mecbur kalkıp yakıcan bir sigara
Koyucan takkeyi tam ortaya


Kendine güvenen şöyle gelsin
Bıraksın inadı dile gelsin
Sözünden dönen namert çıksın
Bizde böyle bundan sonra
Kafayı düzelttim senden sonra
Kendime yararım bundan sonra
İster gelirim ister gelmem
Hesap mı vericez bundan sonra!
Götüne güvenen şöyle gelsin
Bıraksın inadı dile gelsin
Sözünden dönen namert çıksın
Bizde böyle bundan sonra
Kafayı düzelttim senden sonra
Kendime yararım bundan sonra
İster gelirim ister gelmem
Hesap mı vericez bundan sonra


Evet gözümün üstünde kaşım var
Hiç utanmıosun dimi?
Kavganın da adabı var
Zerre kesmez seni
Bu düz ayak sevmeler
Sende aksiyonsuz yaşanmıyor aşklar

(Nakarat)

BİR :Hayat senin hayatın

İKİ :Vahşi biraz tabiatın

Sert lugatın şiddetli tavrın
Huzur istedin ama yine bulamadın
Gül her son bir başlangıç
Güle güle, Güle güle
Kolay ilişki gelmez işine
Biliyorum seni
Kaderin ellerinde sakın üzme kendini!...

(Nakarat)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder