23 Haziran 2010 Çarşamba

Teneke - Elveda De

Işık tut bana pişmanlığın gölgesindeyim
Akıl ver bana sonsuz labirentteyim

Yüreksiz sandılar,duygusuz sandılar
Sevgisiz sandılar
Ama yanıldılar

Işık tut bana pişmanlığın gölgesindeyim
Akıl ver bana sonsuz labirentteyim

Yetersiz sandılar,nedensiz sandılar
Dengesiz sandılar
Ama yanıldılar

Sana açılan kalbim isterdi aşkı ve sevgiyi
Sen sevmedin onu o geberdi.(2x)

Işık tut bana pişmanlığın gölgesindeyim
Akıl ver bana sonsuz labirentteyim

Yüreksiz sandılar,duygusuz sandılar
Kedersiz sandılar
Ama yanıldılar..

Sana açılan kalbim isterdi aşkı ve sevgiyi
Sen sevmedin onu o geberdi.(2x)

Sana açılan kalbim isterdi aşkı ve sevgiyi
Sen sevmedin onu o geberdi.(2x)

Sana kapılan kalbim isterdi yeniden kendine güvenmek
İstemedin onu

Elveda de!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder