23 Haziran 2010 Çarşamba

Ulaş Ay - Affet

Yaptığım hataların farkındayım,
Ne olur bir şans daha tanı bana
Bebeğim seni çok üzdüm biliyorum
Ne olur affet beni bu son defa...

Senden sonra hiç kimseye
Dokunamadım senin gibi
Başka bir sen hiç olmadı
Yapamadım başkasıyla,
Hiç birşey aynı olmadı senden sonra...

Affet ne olur bebeğim beni affet,
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet...

Dün gece ayrılık mektubunu okudum
Sanki ilk defa okur gibi ağladım.
Sımsıcak damlalar akerken gözlerimden
Hala sana aşık olduğumu anladım..

Senden sonra hiç kimseye
Dokunamadım senin gibi
Başka bir sen hiç olmadı
Yapamadım başkasıyla,
Hiç birşey aynı olmadı senden sonra...

Affet ne olur bebeğim beni affet,
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet...

Affet ne olur bebeğim beni affet,
Hadi gel kollarıma bitsin bu hasret
Acıya zaman yok ölümlü dünya
Affet ne olur seviyorsan affet......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder