23 Haziran 2010 Çarşamba

U.L.A.Ş - Onlar Öyle İstedi

Neden mi böyle?
Onlar öyle istedi
Benim de sevdiğim var şimdi
Görsem tanır mıyım ki?
İşten atarlar mı?
Sövsem utanır mıyım?
Bu iktidara rest, adım U.L.a.Ş
Ne yani, sanık mıyım?

Bu gece eski bir otelde yine yalnızım
Yüzüm gözümde kir pas içinde
Bir miktar hastayım
Yeni bir kitap aldım, türü dönemsel biyografi
Genç bir devrimciymiş, adı Deniz Gezmiş

Yok, inanmam artık
Ne anlatsan yalan
Ne üretsem talan, ne türetsem
Adamların güdümlü sanki
Hikâyem kasıtlı çarpıtıldı
Acun Bey �kutum büyük!� diyen kadından hayli soğudum
Bak, yoruldum artık
Sınıfta kaldı insanoğlu
Hep çıkar, ilişkiler vıcık vıcık, sperm içinde sevgiler
Ben onların dışında kaldım
Dedim ya aybalam;
Onlar öyle istedi�


Ben bu gibi, o gibi olamadım
Ama yine büyüdüm
Bulamadım ama
Yürüdüm
Hepsini onlar istediler

Ben bu gibi, o gibi olamadım
Ama yine büyüdüm
Bulamadım
Na na nan nan na nı na na na nı na

Çocuk olmak ne güzeldi, sorumsuz rengi tazem
Âşık olmak ne güzeldi, gurursuz bazen
Sorunsuz halde ölmek isterim, yoruldum şahsen
Duruldum, gerçek denen denizde boğuldum resmen

Tüm insanlar benzer aslında, farkımız at başı
Bir çam altı sessizinde çim üstüne koy başı
Kim üstüne alındıysa aktı kibir salyası
Yanımda kalsın sol kolum, benimle aynı kavgası

Dostluk dediğin dönemsel, hep bir yönü kuramsal
Bir ölüp soğusam ben hemen çiçek açardım
Hemen çiçek açardım, sen anca gelip kopardın
Yine güzel kokardım, bir ölüp de soğusam

Ben bu gibi, o gibi olamadım
Ama yine büyüdüm
Bulamadım ama
Yürüdüm
Hepsini onlar istediler

Ben bu gibi, o gibi olamadım
Ama yine büyüdüm
Bulamadım
Na na nan nan na nı na na na nı na

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder