2 Temmuz 2010 Cuma

Ayşe Hatun Önal - Esmer Bomba

Karıncalar yürümeye başladı beynimde
Şüphelendim artık duramam ki yerimde
Düşündüm taşındım sana güvenim kalmamış
İçimden bir ses diyor
seni teste tabi tutmalıyız
Babalım şu sıralar etrafında görünmiycem
Merak ettim bensiz ne edicen
Acaba oturup bekleyecek misin beni
Yada şeytana uyup kekleyecek misin beni

Hey şıkı şıkı esmer bomba
Olmayasın ben yokken başkalarıyla
Güven olmaz senin ayağına
Olmayasın ben yokken başkalarıyla

Hey şıkı şıkı esmer bomba
Olmayasın ben yokken başkalarıyla
Güven olmaz senin ayağına
Olmayasın ben yokken başkalarıyla

Karıncalar yürümeye başladı beynimde
Şüphelendim artık duramam ki yerimde
Düşündüm taşındım sana güvenim kalmamış
İçimden bir ses diyor
seni teste tabi tutmalıyız
Babalım şu sıralar etrafında görünmiycem
Merak ettim bensiz ne edicen
Acaba oturup bekliyecekmisin beni
Yada şeytana uyup kekliyecekmisin beni

Hey şıkı şıkı esmer bomba
Olmayasın ben yokken başkalarıyla
Güven olmaz senin ayagına
Olmayasın ben yokken başkalarıyla
Hey şıkı şıkı esmer bomba
Olmayasın ben yokken başkalarıyla
Güven olmaz senin ayagına
Olmayasın ben yokken başkalarıyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder