5 Temmuz 2010 Pazartesi

Berk Gürman - Elveda

Elveda deme vakti geldi kederlerime
Daha fazla içmek yok senin hasretine
Daha fazla ölmek yok senin mateminde
Düşlemedim mi seni hayallerimde
Söyle
Aşkım yalan değil ki ellere gitme
Yanıyorum kendi derdime
Şimdi dur birazda sen beni dinle
Elveda deme vakti geldi kederlerime
Daha fazla içmek yok senin mateminde

Aynaya baktı yüzüne güzel dedi kendine
Dedi güzel kendine
Ama bilemedi nerden geliyoruz gidiyoruz nereye
Geliyoruz gidiyoruz nereye

Kul çile çekmez allah, allah yazmayınca
İçine yazmaz valla kul azmayınca

Beni sevdalara saldın kendini bir sağır yaptı
Üstüne vardım sevgimden
Ne yaptımsa anlamadı
Anladıda anlamadı
Bu aşk ona çok ağırdı
Bu aşk ona çok ağırdı

Kim dokundu saçlarına öyle
Kim sardı geceleri böyle
Kim sevdi benim gibi benim gibi söyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder