5 Temmuz 2010 Pazartesi

Beta - Dokuz

Beni tanıdın geldim yine
Ruha gıdanızı verdim bile
Aç bırakmadı her bir track
Müzik oldu benim derdim yine
Eskidi pişti eskidi sekiz
Mutluluğunda resmini demin hop çiziverdim
Ben hep birileri çok karaladı kafiye tekniği rapin
Klipte greenbox realda xbox kullanan bir insan
Benim elimde porçöz var
Seni lavabodan alırım bok Sirhot
Dilimle kopça çözerim ben
Bana kız yolla en güzelinden
Her satırım msn nicki gibi
Prim yapabilirsin üzerimden
Hep emeklemekte rap direk
Ayakta durup dillere pelesenk
Ettirmek bizim işimiz yeni moda bu geri çekilin

Nakarat

Kızgın yorumlar
Bizden rapine
Benim adım çıkmış dokuza
İndirmem sekize

Bak dur lan kralım hala
Her duyguda var mübalağa
Pit10'la çekişmem olmaz asla
Beni buradan çıkarın aaa aaa
Piyasada wack rapi tespit edelim
Tv'de yüzümüzü eskitmeyelim
Keder yerine ben tespih çekerim
Bırak müziği çek git bebeğim
Kral tv sevdi bizi
Kardeş hıyar mısın mc misin
Biz çekinmeyip tepkimizi
Çok koyupta aşarız hep limiti
Takip ettik hep biz güldük
Soracak olursak herkes ünlü
Gözden düştü çünkü
Tarih yazdığı tek yer günlük
Dinletir yapıp o da demo
Mikrofon yerine verin ona lego
En iyisi o buna alı koyan ego
Tarzım değişti yeni moda emo
Hep emeklemekte rap direk
Ayakta durup dillere pelesenk
Ettirmek bizim işimiz yeni moda bu geri çekilin

Nakarat

Kızgın yorumlar
Bizden rapine
Benim adım çıkmış dokuza
İndirmem sekize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder