6 Temmuz 2010 Salı

Bülent Gökçe - Ne Benimle Gelecek Yoldaş

Ne benimle qelecek yoldaş
Ne yaramı saracak qardaş
Dertlerimi dökecek sırdaş
Bulamadım,bulup dert yanamadım
Dertlerimi dökecek sırdaş
Bulamadım,bulup dert yanamadım

Herkes olmuş birer yalancı
En yakın dostum bile artık yabancı
Saplandı yüreqime bir büyük acı
Alamadım,alıp yaramı saramadım
Saplandı yüreqime bir büyük acı
Alamadım,alıp yaramı saramadım....

Dost diye baqrıma bastım hepsini
Kalleşce sırtımdan vurdular beni
Verdiqimin sevqimin bir eserini qöremedim
Görüpte qülemedim
Verdiqimin sevqimin bir eserini qöremedim
Görüpte qülemedim

Herkes olmuş birer yalancı
En yakın dostum bile artık yabancı
Saplandı yüreqime bir büyük acı
Alamadım,alıp yaramı saramadım
Saplandı yüreqime bir büyük acı
Alamadım,alıp yaramı saramadım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder