8 Temmuz 2010 Perşembe

Bülent Serttaş - Öptüm Şekerlendide Yar

akseki gale gibi yar sevdim deli gibi
akseki gale gibi yar sevdim deli gibi
nice güzeller gördüm yoktur çivili gibi
nice güzeller gördüm yoktur çivili gibi


öptüm şekerlendide yar
sevdim şekerlendide yar
olmaz olsun senin gibi yar
sen dul kaldın ben bekar


aksekide bal yerler bizde yesek ne derler
aksekide bal yerler bizde yesek ne derler
ne derlerse desinler çimili buluş derler
ne derlerse desinler çimili buluş derler


öptüm şekerlendide yar
sevdim şekerlendide yar
olmaz olsun senin gibi yar
sen dul kaldın ben bekar


Aksekinin daşına kına yakmış başına
Aksekinin daşına kına yakmış başına
oğlaklar kurban keser benim can gardaşıma
oğlaklar kurban keser benim can gardaşıma



öptüm şekerlendide yar
sevdim şekerlendide yar
olmaz olsun senin gibi yar
sen dul kaldın ben bekar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder