8 Temmuz 2010 Perşembe

Burak Kuşcu - Söyle Biz Nasıl Bu Hale Geldik

Senden bana tek hatıra
Birkaç kısa mutlu an..yanında..
Kimler dur der bu yangına
Kimler gelir sevgilimi almaya
Sen de beni unutursun günün birinde
Hadi tamam,unut ama ya görürsem seni biriyle
Nasıl olur ne yaparım kalbim dayanırmı bu gidişe
Erir beden,yaşanır mı bu acıyla senelerce

Dur!ağlama..ne olur ağlama
Dünya yıkılsın ama sen ağlama
Dur ağlama..Ne olur ağlama
Bulutlar ağlasın sen ağlama

Ayrılık gönlümü ruhumu sardı
Kalbime varınca beni benden aldı
Daha yaşanacak ne çok şey vardı
Söyle biz nasıl bu hale geldik

Sayarım ayları çok şey gitti benden
Silemedim izlerini,silemem geçmişimden
Gitmiyor hayalin gözlerimin önünden
Söyle biz nasıl bu hale geldik

Göğsümde sancılar sanki ölmüşüm ben
Bilmeden kırdıysdam inan sevdiğimden
Sil o gözyaşlarını güzel gözlerinden
Söyle biz nasıl bu hale geldik

Yeniden ağlama,sakın!görmeyeyim
Ya da gizli ağla ki ben bilmeyeyim
Bir taneydi çekti gitti meleğim
Söyle biz nasıl bu hale geldik.

Geri dön ne olur ateşe atma beni
Görmeden bilemezsin ne çok özledim seni
Esirgeme tenimden sıcak ellerini
Söyle biz nasıl bu hale geldik....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder