13 Temmuz 2010 Salı

Dj Ateş ft Mc Güneş - Herşey Bitti

Ne güzel başladı herşey dimi,acımadan bırakıp gittin beni,birdaha dönme istemem seni,bundan sonra sevemem seni.Gece çöktü güneşim söndü,sen gittinya,kalbim bölünüdü,gözlerim yaşa değil kana büründü,seni seven kalbim taşa döndü.Ağlama dediler dostlarım bana,ama nasıl dayanırım senin yokluğuna,gözlerim boşluğa bakıp daldıkça,hep sen gelirsin benim aklıma.Yanıyor içim bir garip halde,söndürenim yok söylesene niye,sen gidince döndüm ölüye,söylesene bana bütün bunlar niye.

Ben seni sevdim sen sevmedin,aşkım dedim bırakıp gittin,şimdi sana söylüyorum, aşkım seni çok seviyorum.Seni sevdim kalbimi verdim,sen Aslıydın ben Keremdim,neden bitti büyük aşkımız,söylesene canım şimdi neden ayrıyız.Ne kadar haykırsam duyulmaz sesim,aşkım sendin benim en büyük hevesim,ama sen beni bırakıp gittin,seni seven kalbe ihanet ettin.Uzun lafın kısası sen hainmissin,sevmeyi bilmeyen bir zalimmişsin,geriye dönmeyi isteme sakın,herşey bitti anlasana aşkım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder