13 Temmuz 2010 Salı

Dj Ateş ft Mc Güneş - Seni Seviyorum Sibel

Seni seni seni seviyorum Seni seni seni seviyorum
Sibel seni seviyorum,bundan mutluluk duyuyorum,çünkü aradığım mutluluk sende biliyorum,Ama çokta korkuyorum içime seni kaybetme duygusu doğuyor yüreğim o anda parçalanıyor senin gitmeni istemiyor.Çünki seni seviyor. Büşrayı söküp attım,kalbime seni aldım,zaten onu sevmekle en büyük hatayı yaptım.Ama geçmiş değil gelecek önemli,gerçek olan sevgimiz değilmi.Seninle ilk defa gerçek aşk yaşıyorum,bundan öncekiler yalanmış anlıyorum,ne olur bu aşkımızı hiç bitirme,aşkım biterse,ömrüm zaten biter,bu kadar ızdırap bana yeter,biraz mutlu et beni,anlasana seviyorum seni...
Benim olsan seni gül bahçesinde yaşatırım,yeterki sen iste dünyaları yakarım,inan vallah yaparım sen söyle dostum Güneş bunları yapmazmıyım?Yaparım yapar,bu kalp sana tapar Aşk ne güzel bir duyguymuş,gerçek demekki buymuş,öyle bir haldeyimki boğazımdan nefesim zor geçiyor,günün 24 saati gözlerin aklıma geliyor,bu kalp yalnız seni birtek seni seviyor...
Dilimi döktüm repe Allah sonumu hayır getire, aşığım bir meleğe aşığım...

(Dj Ateş Mc Güneş birlikte)
Aşk budur sevgi budur seven insan aşkının kölesi olur çünkü aşkın kanunu budur,aşkın kanunu buduuuuuuur...

Seni Seviyorum Sibel ne olur yanıma gel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder