16 Temmuz 2010 Cuma

Ercan Demirel - Gitme Kal Be Yanımda

Karsimda durdugunda
Gözlerine baktigimda
İçimden bir seyler kopuyor olmuyoe
Nefesim daraliyor
Yeminler bozuluyor
Cinmisin perimisin anlamadim
O deniz gözlerinden alamam gözlerimi
Gider eski zamana aglarim yana yana

O güzel gözlerinden alamam gözlerimi
Gider eski zamana aglarim yana yana

2x
Gitme kal be yanimda surada basucumda
Sana kurban olurum elveda deme bana
Ben seni el üstünde hatta bas üstünde
Tasirim merak etme
Elveda deme bana

O deniz gözlerinden alamam gözlerimi
Gider eski zamana aglarim yana yana

O güzel gözlerinden alamam gözlerimi
Gider eski zamana aglarim yana yana

2x
Gitme kal be yanimda surada basucumda
Sana kurban olurum elveda deme bana
Ben seni el üstünde hatta bas üstünde
Tasirim merak etme
Elveda deme bana

Gitme kal be yanimda surada basucumda
Sana kurban olurum elveda deme bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder