19 Temmuz 2010 Pazartesi

Etkin - Duramıyorum

Beni benden alip gittin gideli
Kendimi kaybettim bulamiyorum
Hayalin aklimdan firar edeli
Sensiz bir basima duramiyor

Gönlüm hayalinde seni aniyor
Seni kollarina almis saniyor
Bilsenki yuregim ne cok yaniyor
Seni düslerimde saramiyorum

Gurbet bir han olmus, Etkinde hanci
Ne zaman bitecek bu garip sanci ?
Kalmadi kalbimin akla inanci
Sensiz hiç birseye yaramiyorum

Gönlüm hayalinde seni aniyor
Seni kollarina almis saniyor
Bilsenki yüregim ne çok yaniyor
Seni düslerimde saramiyorum

$iir:

Yüce daglar basina karlar yagar ya
Hani o kar yagdiktan sonra
Bir tipi, bir buzlanma meydana gelir ya
Hani o buzlarin içerisinden
Bir tane kar çiçegi basini gök yüzüne kaldirir
Ben burdayim der ya asice
Hani o kar çiçegini avcunuzun içine alirsiniz
O solmasin, o ölmesin diye onu öyle simsicak
Öyle sevgiyle saklarsiniz ya
Seni yüregimin en güzel kösesinde
O kar çicegini tutar gibi seviyorum
Sen, sen birtanem çunku ben sensiz hiç bir ise yaramiyorum
HIC BIR ISE YARAMIYORUM !

Gönlüm hayalinde seni aniyor
Seni kollarina almis saniyor
Bilsenki yüregim ne çok yaniyor
Seni düslerimde saramiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder