26 Temmuz 2010 Pazartesi

Grup Koridor - Ne Olur Bırakma Ellerimi

kapatmıstım kalbimin kapılarını
ama sen geldin araladın
bıkmıstım bu zalim yalan hayattan
beni sen hayata bağladın

bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi

bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi

yalnızlıktı sensizken tek yoldaşım
gecelerse arkadasım
neredeydin bu güne dek beni bulmadın
oysa ben seni hep aradım

bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi

bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi

bu güne dek hep keşke deyip durdum
her yeni basta ve sonunda yine aynı kelime
keşke...
yanıltılar icinde büyüdüm
yanlıs insanlar yanlıs yüzler yanlıs asklar
evet kapatmstım kalbmin kapılarını
ama sonra sen çıktın karsıma
bunu sen kalbime girince anladım
iste yeni bir baslangıc daha
ama bu sefer eminim bu sefer keşke demiycem
yıllar sonra senin için sölediğim tek sey iyiki olucak...
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi

yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi
bilmezdim bir daha bir daha seveceğimi
yine öğrettin bana sevmeyi
yeniden doğdum senle öğrendim yürümeyi
ne olur bırakma ellerimi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder