26 Temmuz 2010 Pazartesi

Grup Koridor - O Kadınsın Hala

Her gurup vaktinde çekilirim koylara
Bırakmışın saçlarını
Gölgelerin acısına
Bu deniz yangına senden kalan
En son hatıra...
O şehirde sen beni terk ettin be deli

Gözlerin suskun bir liman
Sen ise gemi
Bu rıhtımı bekleyen son yolcu benim
Beni böyle çagresiz terk ettin
Be deli yoklugunla ugraşmaya gücüm yetmiyor

Beni bu yıllar degil
Sendin eskiten
Yüzümdeki son çizgiler senden kalan
Tek eser Gün gelir devran döner
Bunu bil sevdigim
Rüzgar eken en sonunda FIRTINA BİÇER

Şimdi yoksun buralarda
Kiminlesin oralarda
Tuvallere sıgmayan o kadınsın hala
Aglayan ressamların suçu yok
İnan bana
Yüzünü anlatmaya BİR ÖMÜR YETMİYOR

Beni bu yıllar degil
Sendin eskiten
Yüzümdeki son çizgiler senden kalan
Tek eser Gün gelir devran döner
Bunu bil sevdigim
Rüzgar eken en sonunda FIRTINA BİÇER

SENİ BİLMİYORUM AMA BEN AYNI YERDEYİM
NE ZAMAN İÇİM DARALSA KOŞUYORUM ÇIĞLIKLARA
ARA SIRA UNUTMAYA ÇALIŞSAMDA DÜŞÜNÜYORUM HALA
ARTIK SENLE OLSAMDA SENLE YAŞLANSAMDA
"ADINI SÖYLEMEYE UTANDIGIM O KADINSIN HALAA"


Beni bu yıllar degil
Sendin eskiten
Yüzümdeki son çizgiler senden kalan
Tek eser Gün gelir devran döner
Bunu bil sevdigim
Rüzgar eken en sonunda FIRTINA BİÇER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder