26 Temmuz 2010 Pazartesi

Grup Vitamin - Aşkın Gözyaşları

Off
Üzülme bebeğim sakın üzülme
Olmadı işte ayrıldık
Kızmadım sana kızamıyorum yeter ki sen üzülme
Ben sana hiç kıyar mıyım
Yani o kadar da hıyar mıyım
Hıyar dedim de aklıma geldi
Yeni sevgilinle aran nasıl?
O da seni benim seni sevdiğim gibi çok seviyor mu?
Ara sıra görüşelim olur mu?
Misafir ol gel bana yumurta kırayım sana
Param pulum yok ama borç yazdırırız bakkala
Seni nasıl sevdiğim senin umrumda değil
Hatırlar mısın bilmem o Mahmur beste çalar Müjgan ile ben fenalaşırdık
Ha sahi geçen gün bekledim seni saza niye gelmedin?
Seni bilmem ama ben acayip gaza geldim sonra soda içtim geçti
Hatırlamalı, sevgiyle anmalı, unutmamalı, inciltmemeli,
uçanmemeli, kaçanmemeli, tutanmemeli, öbürüde gelmiş hani bana hani bana demiş
Biliyorsun ne yapsam ayrılamam senden
Hafife alma aşk vurur insana bir de yer vurur sonra masa tenisi
Bu kadar kolay sanma ilvanlim, ilvanlim, ilvanlim aman neyse...
Sen çok güzelsin ama a acayipsin b acayipsin c hiç biri d hepsi senin
Hatırlar mısın sazlar çalınırdı Çamlıcanın bahçelerinde benimde arabanın teybini çalmışlardı
Şimdi de seni çaldılar benden
Ve şimdi içiyorum her gece, her gece başka bir işkembe
Paça, tuzlama, kokoreç, kelle gel beni kısmen yelle
He unutmadan ebabil bir kuşsa saka daha kuştur
Saka kuş olarak kalacaktır kuştur kuş olacaktır
Kuştu, kuştunuz, kuştular, kuşarlar
Şiirime burda son verirkene bi dakka doktor bey geliyorum
Şiirime burda son verirkene seni çok sevdiğimi söylemek istiyorum
Ha bi de yeni kedi aldım o da çok şeker
Yaslı gitti şen geldim, aç koynunu ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder