29 Temmuz 2010 Perşembe

Kurban - Ben

Bu yüzün arkasında saklıdır başka bir ben
Doğruyu söylemeyen herşeyden bıkmış birben
Artık gülmüyorsam bir nedeni vardır
Artık sevmiyorsam bir nedeni vardır
Artık duymuyorsam ne beklersin ki benden

Çek git kurtul vaktin varken
Çek git kurtul benden

Bu yüzün arkasında saklıdır başka bir ben
Derdini söylemeyen kendini boğmuş bir ben
Artık gülmüyorsam bir nedeni vardır
Artık sevmiyorsam bir nedeni vardır
Artık duymuyorsam ne beklersin ki benden

çek git kurtul vaktin varken
Çek git kurtul benden

Sözlerle yıpratılmış ağlarken gülen bir ben
Sessizce aldatılmış zavallı ezik birben
Benden uzakta doğmuş beni besleyen bir ben
Yokluğundan usanmış beni özleyen bir ben
Bazen başkası olmuş ölüp dirilmiş birben
Herkesi dostu bilen herkesten kopuk bir ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder