24 Temmuz 2010 Cumartesi

Pamela - Benim Farkım

bu aşk burada biter güzelim
canım ceksede bitirelim
biraz farklıyım gelen, geçen den
bi günde koptum bak içim den

evet, tarzim çok cool
bak herkes köle kul
içim fokur, fokur
çok zor beğenirim
prensip değilim! prensi görelim!

çabucak sıkılır,
tepene yıkılır gevrek kalbim
güzelim gerçekten bu sebep,
herkesten farklı harbim

(NAKARAT)
giden gider hiç umrum da değil
benim farkım bu önümde eğil
usul, usul parmak ucunda çık
usül böyle git bak kapı açık x2

bu iş biraz da ruh meselesi
benim ki çılgın ve hevesi
eros kapımı fazla çalıyor
uzun aşk olmaz can sıkıyor

evet, tarzim çok cool
bak herkes köle kul
içim fokur, fokur
çok zor beğenirim
prensip değilim, prensi görelim!

çabukcak sıkılır,
tepene yıkılır gevrek kalbim
güzelim gercekten bu sebep,
herkesten farklı harbim

(NAKARAT)
giden gider hiç umrum da değil
benim farkım bu önümde eğil

usul, usul parmak ucunda çık
usül böyle git bak kapı açık x2

hiç umrum da değil x2

(NAKARAT)
giden gider hiç umrum da değil
benim farkım bu önümde eğil
usul, usul parmak ucunda çık
usül böyle git bak kapı açık x2

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder