10 Ağustos 2010 Salı

Baron-Almanya Gel Şimdi Yarim

Nakarat:
Gel şimdi Yarim Yüzümü Güldür
Geçmiş güzel günlerimi geriye döndür
kalbim sen gittiğinden beri bak zaten öldü
kalmadı tek umudum hayatım söndü..(x2)

Kopmasın senden olan kıyametim
Olurum yakında öksüz yetim
Belki yoktur devranda kıymetim
Yüreğimdeki sevgindir ibadetim
Hasretin soğuk dondu bedenim
Kor alevlerde yandı yüreğim
(Sığınağım sevdandır tek mabedim
Evvelim,ahirim sensin sevgilim)(x2)

Şimdi sözlerin bittiği yerdeyim
Ölüme beş kala nöbetteyim
Son nefes borcumu öder giderim
Miras kalır sana bak bu sözlerim
Yıkılsın dağlar ayrılsın yollar
Ardımdansa bir anam ağlar
(Daha küçüksün anlayamazsın yar
Bu akşam kabir gelir bana dar)(x2)

nakarat(x2)

Bensiz yüzündeki güller solmasın
Başak saçların dertten ağırmasın
Bahar gözlerinden yaş damlamasın
O çocuk yüreğin heder olmasın
Masumiyetine eller dokunmasın
Kem gözler sana hiç bakmasın
(Mevlam sana kötü kader yazmasın
Tek dileğim çok mutlu olasın)(x2)

Vakitsizce her yağmur yağışında
Toprak kokusu olsun burnunda
Evlerini kaldır sevgilim semaya
Rahmet olup akacam avuçlarına
Aylar geçecek yıllar geçecek
Seninde gönlünü biri çelicek
(yüreğim delinecek içim ürpecek
gözlerimde bakışların belirecek)(x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder