4 Ağustos 2010 Çarşamba

Cash Flow - Dostum yok ( Ft. Yener )

[ÇAĞDAŞ]
duyduklarıma inanamadım
bir baktım çevreme dostum yok
durumlar bombok olmuş gitmiş
işimi bitirmiş kağıt parçaları
her yerde kötü adamlar tanıdım
ben atmaktan bıktım
tabuları tek tek raple yıktım
her türlü çile kedere dişimi sıktım
gözümü yumdum sundum kafiye herkese tek tek
yaptığım her hareket hep yek hep tek gezdim
bu izmir'i biz mi kurtaracaz?sanmam
her lafa kanmam, hatada kalmam
yanlışı anmam, doğruyu severim
kendimi bilirim her ortamda
kendime çekerim dostlarımı
ve kozlarımı kullanmaksa
ben de varım bu alemde kaçın
yanıma yaklaşmayın yakarım
tüm sevdiklerimi bir yanlışla kalemi kırdım, idam ettim
tüm duygularımı, tüm uykularımı kaybettim
bir rap uğruna canımı bu yola adadım
zaten birşey kalmadı elimde onu da alın
orada kalın da görelim
eğriyi doğruyu bölelim tam kalbinden
rap harbinden çıktım galip olarak
yıktım tüm düşmanların planlarını

[YENER]
elimden herşeyi aldılar anne
ben niye yaptım bu kadar rap
sevdiğimi işimi kaybettim
tesbihime ekledim
sayma yetmedi bu çektiklerime
yeter bee dedim
elimde sigaram ve rapim kaldı
kan damladı içime bir ben gördüm
bir ben gömdüm
21.03.2004 te gel de gitme
çekme çekme desen de çektim çileyi
herkes sen de yazdım beynime herkesi
bu yener'in son sözi, ver essin rüzgar
yener ağlar duymaz kimse bu anlar
sigaram ve rap yanımda ağlar
dağılmaktalar rüzgar yağar
küller boğar, yaban güle yas tutar
zehir katar, sana ağlar bu rap
ben hep yanında olacağım hep
unutma beni, ben unutmayacağım seni
bu kader beni daha ne yapak ki
kaybettin beni bulursan yolla
sarılayım mı boşver salla
sigara ver rap sen beni anla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder