17 Ağustos 2010 Salı

Ceza - Bir Minik Mikrofon

Sapır sapır dökülür yere patır patır ayak sesleri vardı düşmanın yok oldu hatırlatın zaten akıl makıl yok birinde çatır çatır aldım hep ben şadırvanın başında takıldım kaldım dün gece hatrı vardır
kahvenin bir paslı bakır tepside ve yakın tanır hepsi beni iyice bakın hepsine tamam takım hazır ancak rakım biraz yüksek tanımlanır akım hızlı yakındım bakındım boş yere
sen dikenli bir gül değilsin ben hiç tükenmedim derdin ney sen hergün arkana dikkat et hep işgüzer bir kul olduysan git kendi namına işler sat garbın afakı dolmuş düşman
buz tuttu zaten arkadaşlıklar tas tarak topla hadi kapris yap gel gelelim hep problem çok hadi kalk gidelim desek çok yol yok karagün dostunu seç dost pek bol bala bandın ekmeğini karnın tok
kala kaldın öyle gene pis koktun yara varsa kapa yoksa ağlarsın karaborsalarda ava çıkmışsın ava giden avlanır unutmuşsun

çok ötersen sakın yalan konuşma eğerki aldatansan veyahut aldanansan tüm yalanlara kanarsan belki kandıransın elinde yoksa eğilip gel karşıma öyle konuş ama önce

bir minik mikrofonunu get...

düşüncenin son damlasına kadar yazabildiğini yaz bir üçgenin tam ortasında kaldın bize çaldığın o saz elinden kaymak olsa yenmeyecek bir kıvamda tam belirsizlikler içinde üç maymun geldik gidiyoruz
her doğru her zaman heryerde söylenmez biliyosun gel zaman git zaman hesap uymayınca duruyosun bende var bir zaman aktımı durmadan yazıyorum penaltıdan gol attığımda tabelaya bile koymuyorum
gerçeklerden uzaklaştırdı bu komplo kurguları sex-i memnu yaşantısı eski roman yalanları belki biran inandılar bir anlık gafletin kurbanları akıllı bir yaşam sürmeyen tüm yılanları
kuklaların ustaları çalıştıkça çalıştı çalıştıkça çalıştı çalıştıkça çalıştı iplerimi kopartamayan alıştıkça alıştı alıştıkça şaşırdı şaşırdıkça karıştı

çok ötersen sakın yalan konuşma eğerki aldatansan veyahut aldanansan tüm yalanlara kanarsan belki kandıransın elinde yoksa eğilip gel karşıma öyle konuş ama önce

bir minik mikrofonunu get...

kemik çatırdatmak zor işmiş çatlattım ben birçok iskelet sevdasız mezraların topraklarında
ilhamsız geçen günleri yazmadım zaten dünyanın uzaydaki yeri bulunmuş artık kaybolmayın kimi zaman en baştasın görünmez bir
akşamın ufkunda bizler hala yoldayız bazen en sondayız
binbir hile düzen desiseyle yol katetmeyin kendimizden başka insan yok sayıp katletmeyin bendinizi aşıpta hiç tüfeklerle kirletmeyin
kendinize bi gelin önce sonra dönüp ilerleyin hiç kimseye bölüp börçük bir hayat vaad etmeyin dik gitmeyin her zaman haksız susmayı bilmeli
haklı isen konuş haklı olan kouşsun haklı olan konuşsun hakkı olan konuşsun eğer haklı değilse bırak yanlış olan bi sussun hakkı olan konuşsun doğru olan konuşsun

çok ötersen sakın yalan konuşma eğerki aldatansan veyahut aldanansan tüm yalanlara kanarsan belki kandıransın elinde yoksa eğilip gel karşıma öyle konuş ama önce

bir minik mikrofonunu get...

çok ötersen sakın yalan konuşma eğerki aldatansan veyahut aldanansan tüm yalanlara kanarsan belki kandıransın elinde yoksa eğilip gel karşıma öyle konuş ama önce

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder