14 Ağustos 2010 Cumartesi

Dursun Ali Erzincanlı - Benli yanlız bırakma Şiiri

Gönlüm gözüm senin ile açılır
Geçilmezler senin ile geçilir
Adın anılınca nurlar saçılır
Doğ ruhuma beni hasretle yakma !
Hak aşkına kulun yalnız bırakma
Ben bir kapı kulu
Sende sultansın
Yolda kalmışlara haktan emansın
Ben bir ceset isem sen de onda cansın
Doğ ruhuma beni hasretle yakma
Hak aşkına kulun yalnız bırakma
Aşıklar ararlar seni her yerde
Dudağın şerbeti dermandır derde
Ben bir dertli isem dermanım nerde
Doğ ruhuma beni hasretle yakma !
Hak aşkına kulun yalnız bırakma
Bir yüzü karayım pek çok vebalim
Düşe-kalka kalmadı mecalim
Bilmem ki ötede ne olur halim
Doğ ruhuma beni hasretle yakma !
Hak aşkına kulunu yalnız bırakma
Bir zamanlar mevsimler bütün bahardı
Korkarım o günler bir bir karardı
Merhamet ! Yollarım bir sarpa sardı
Doğ ruhuma beni hasretle yakma !
Hak aşkına kulunu yalnız bırakma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder