4 Ağustos 2010 Çarşamba

Özge Nesli - Eksik Etek Cevap (Diss)

Kızlara laf atan itler; bu
sözlerim sizlere...
Kız vermedi diye bitti sanırsın rap vakti canım dinle.
Yanarsın bu
şarkıyı kankana dinletirsin...
Sen bir şişe biraya göt verirsin.
Sitelere gir hadi profil oluştur .
Para eder mi ruhun kaç kuruştur
Basmalı herkes asmalı döngel rapçi dediğin
Sikilmiş ikinci el...
Derdi yoktur ama hep gözü yaştır. Sözüde traştır oynar baştır.
Utanmadan para ister birde. Canı sıkkınmış sanki çok götümde...
Aşkını söyle bana fiyatı ne kadar bendeki yürek ulan Allah ına kadar.
Aklım fazla herkes duysun eteğim eksikmiş bu
da kapak olsun.
Palavra anlat bu
ndan banane sen at mailini kız profoline.
Seni seviyorum aşkım hadi siktir kalbindeki patlak zarı diktir.
Tekrar tekrar dinle bak bir söz daha yerinde duramazsın.
Sen benim sevdiğim adam değil kapımdaki köpek bile olamazsın...
Boşver kanka götüne de koyalım kol gibi girsin bizde yol alalım.
Sizde dinleyim sözleri cazdır.
Ortam çocuğu götünü de yardır...
Sert olursam elbet kırılırsın yavşak diyorum kesin alınırsın.
İçip gezmeye de çok bayılırsın adam gibi sev belki ayılırsın.
Sevgilin vermedi sinirlimi oldun
Kötü nefesinle de hep beni boğdun.
Kızlara diss atanı bize gönder basarız her türlü rapiniz söner.
Seviyemiz seviyenizi kalayladı.
Sizin gibiler bize aval aval baktı.
Ortam çocukları bizden kaçtı.
Rapimiz hepinizi patlattı...
Özge ve nesli yaptı bir bilmece
Çözebilirsen götün sıkar bence.
Kulağını aç iyi dinle bu
rapim yavşak sizin gibilerine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder