12 Ağustos 2010 Perşembe

Polemick-Bana Bir Renk Ver

Bana bir renk ver gökküşaklarında olmayan
Elime bir gül tutuştur ki kuraklıkta solmayan
Öyle bir toplum var

ki çığlık atsa duymayan
Öyle bir kalbim var

ki kurşunlara doymayan
Ağlayan bir çocuğa tek teselli olda sus çocuk
Hayat çok bayatta olsa sakın durma koş çocuk
Herbigününde bir gül sen hayal ritimle coş çocuk
Şimdi yaşlı bir adamdı seneler önce hoş çocuk
Hayata olan borcumun kaçıncı taksitindeyim
Sabır selamet benim haber beklemekteyi
Laftan anlamaz zamana dur demekteyim
Birazdan gider cebimde umut yüklemekteyim

Hayır gül kokan bi gezegen oldu bu dünya
Hayır ölümün ismi olmadan gelir rüya
Hayır hayat yalansa karşı çıksa doğruya
Hayır yanar başım yardım Allah
Neden herkesin bi derdi olmak zorunda
Neden her güzel olay biterdi sonunda
Neden kimisi oysa yarım kaldı yolunda
Neden döner başım yardım Allah (x2)

Ölümle kafa bulan adam işte karşıdan gelen
Hayat güreşse ben bilek izle pes eden yener
Benliğimde ben yatardı dengim olsa gökdelen
Her senemse bir vagondu bense 20lik tren
Sınavı kaybeden benim, not veren benim, eminim
İsyan edenler ordusunda son kefil benim
10 adım geride başlayan fakat yenen benim
Geleceğimi düşünmezdim bahsi kaybeden benim
Şahidim duvar

larım fakat onlarda küs bana
Sıkar bu kısır döngü beni farklı bişey sor bana
Terkeder ilham bazen yazmaksa zor bana
Zar atardık hayatla doğan şu şansa baksana
Bi köprü var

önümde yaşamın ortasındaki çizgi
Günümü karartır bu şarkı dram yüklü bi ezgi
Dudaklarımda aşina bu şarkı sanki günüme sezgi
Gül kokarsa evrenim sözüme haktır yenilgi

Hayır gül kokan bi gezegen oldu bu dünya
Hayır ölümün ismi olmadan gelir rüya
Hayır hayat yalansa karşı çıksa doğruya
Hayır yanar başım yardım Allah
Neden herkesin bi derdi olmak zorunda
Neden her güzel olay biterdi sonunda
Neden kimisi oysa yarım kaldı yolunda
Neden döner başım yardım Allah (x2)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder