12 Ağustos 2010 Perşembe

Rulez Rhyme-Elveda Sevgilim

Elveda Sevgilim

RuLez RhyMe
Senle basladım ilk güne, merhaba dedim kimsesiz dilimle, yeni sayfa actım

kendime, seni çizdim hep en özel yerine, kalbime kazdım seni uyuyamaz oldum gecelerce, hep seni bekledim, hep günlerce, bir şafaktım abimin duvarda yırttığı takvim yaprağında geri kalan özlemler oldum, sanırım dogru yoldayım, sen uzakta olsan ben hep burdayım, dur durak yok bize, biz birimizden 2 saniye uzak kalsak bile, duramıyoruz yerimizde, abimle birimizi çok seviyoruz bizde, önümüze kimse engel koymasın, bir birimizi biz seviyoruz işte, RuLez Rhyme yazıyor, yine hikaye bitmek üzere, derdi çileyi çekene benden hediye

NAKARAT RuLez RhyMe
Duygusuzdu göz bebeklerim
Ağlıyanı bilemedi kimsesiz dilim
Bileklerimde var alın terim
Kimsesiz yüreğim
Gelene merhaba dedi bu kimsesiz dilim

RuLez RhyMe
Eskilere bakıp keşkelerle yaşamaktansa,
Ben geleceğe bakıp belkilerle yaşamayı tercih ederdim,
Çünkü bigün hepimiz körelecegiz,
Göreceksiniz bir adım daha cekileceğiz,
Mantık kullanmadıgım sürece hepimiz öleceğiz,
Kimse bizi siklemeyecek, hepiniz göreceksiniz,
Bende rapimle daha hızlı olacagım, hiç onurumu ayaklar altına aldırmayacagım,
Bigün bende sana en büyük kazıgı atacagım,
Bu serseri senin eserin şimdi şu halime bak,
Eşikde aransam hiç bulunmam,
Sana yal varsam hiç yaranamam,
Dumanı kafama vursam hiç takmıcan,
O zaman bende köşeme cekilip uzun hayaller kurmam

NAKARAT RuLez RhyMe
Duygusuzdu göz bebeklerim
Ağlıyanı bilemedi kimsesiz dilim
Bileklerimde var alın terim
Kimsesiz yüreğim
Gelene merhaba dedi bu kimsesiz dilim

Punk
Benimde bi zamanlar sevdiğim vardı sevememişim demekki
Farkına varamamışım özür dilerim seni sevmekle bende hata yapmışım biliyorum şimdi çok uzaklardasın ama unutma seni ben çok seviyorum elveda sevgilim

Punk
Sevdim seni ölümüne, İğrenmedim sadece sevdim
Resmine bakıp ağlar oldum hasretinden
Ellerinden tutmak istedim çokmu geldi
Ömür dediğin ne ki
Gelip gidici herşey akıp gidici
Farkına varamadın
Ağlıyacaksın
Geçmişe geleceğe küfür sayacaksın ama unduğun her şey cok acı

NAKARAT RuLez RhyMe
Duygusuzdu göz bebeklerim
Ağlıyanı bilemedi kimsesiz dilim
Bileklerimde var alın terim
Kimsesiz yüreğim
Gelene merhaba dedi bu kimsesiz dilim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder