12 Ağustos 2010 Perşembe

Rulez Rhyme-Gönlümü Sana Verdim

Gönlümü Sana Verdim

RULEZ RHYME
İlk günümde ağladım ben sense derbeder Her gecen günse lütfeden Gölgelere sığınan

ilk ve son rutubet gibi her yanım Tepkisiz tutuklu ve bir dilek bende bir kelamda sildim atdım Kemiklerim kırıldı atdığım her adım Bileklerimde gayret sen kanarmısın Yük ağır bi nefret Sen kaldırırmısın Geri dönersem şayet beni alırmısın Yalan söylediğimi sandın kahretsin yalnış anlamışsın Rulez Rhyme şimdi sana şarkı yazdı sen adını anarmısın Anmadın biliyorum çünkü beni yakmışsın sana değer verdim bende yalnış yapmışım hiç iyi kötüyü kafamda kurgulayamamışım Sakın okan bu hataya kanma Milletin ağzında yalancı kalırsın değer verdiklerinden hiç bişe geri alamazsın Biliyorum bigün bende yaşlanacagım bigün bunu sende anlayacaksın dönüp bana yalvaracaksın isyandayım sanma Sadece bu şarkım sana Çünkü Rulez Rhyme hiç bir şeyi takmaz kafasına Benim için özel tekbir kişi var oda benle onun arasında oda bana yetti zaten her sefer yolum uzun olsada bir adım daha yaklaşamasamda Herkülü halükarda yanında Rhymelarımda anladığın her neyse sen onu yorumla Rulez Rhymedan sizlere selamlarla Ha Ha Yea

NAKARAT Punk
Gönlümü sana verdim
Ben sensiz neyleyim
Günlerim ağlak hep var bi derdim
Özür dilerim ama ben seni sevdim
Her şeyi senin için ben geri teptim

RULEZ RHYME
Zaman geçmek bilmedi sensiz
Ben sensiz yaşayamam bedensiz,
Gözlerim ağlar her gece nedensiz,
Cebimde param yok sevgin değersiz,
Gecenin bir vakti karanlık sokakta
Dolaşıyorum caresiz tek başıma,
Arıyorum kendimi arka sokaklarda,
Bilmem bulabilecekmiyim ha acaba
Gündüzlerim karanlık, gecelerim sensiz,
Yarınlarım belirsiz, dünlerim sezsiz
Ölüler neden acaba hep kefensiz,
Yada kefeni her zaman giyenler biziz,
Değersizler sırasında başı çeken biziz,
Çileri başta çeken analar, Susss Ha Yha
Rulez Rhyme Ha Dark Dream
Rulez Rhyme bulunması boş bi sayfa
Arkalarda gece kondularda yaşayan biz olsakda
Bu iş bize müsavi sen sakın takma yha

NAKARAT Punk
Gönlümü sana verdim
Ben sensiz neyleyim
Günlerim ağlak hep var bi derdim
Özür dilerim ama ben seni sevdim
Her şeyi senin için ben geri teptim

VERSE 3
Rulez Rulez Rhymedan sana selam
DarkDark Dreamdan sana selam
RulezGültepedeyiz bekleriz her zaman
DarkDelirdiğin an şunu bilki ben gelirim her zaman
RulezDilim liriklerimle kendimden gecerim
DarkBin tayına buradan sen hemen uza
RulezUzaktan güzüne yoksa yansırım bir ışık gibi
DarkÖnünü göremezsin sende ölüme mehillenirsin
RulezBana karışma sen bitersin gültepedeyiz hepinizi bekleriz
DarkYeterki ümitlerimiz tükenmesin sen hep kendini bilesin (bilesin)
RulezBen hep kendimi bildim sen hep kendini bildin (bildin)
DarkBen seni sevdim sen beni terk ettin
RulezBen hiç bişeyi takmadım sensiz yaşamayı başardım
DarkO kadar çalıştım herşey boşa
RulezKoşa koşa geldim ben burala
DarkŞimdi kessen sesini ve bizi yorma
RulezHepinizi bekleriz her zaman buraya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder