12 Ağustos 2010 Perşembe

Rulez Rhyme-İşte Bu Yaptığım Rap

İşte Yaptığım Rap

VERSE 1
Fantezileşmiş isyankar rapçi,
Siz türkiyenin ipne eşkiyaları,
Daha dünkü boktun şimdi efelendin,
Cerrah olupda başımıza

tepelendin,
Bende rhymelarımla başına çiseledim,
Beni gönrünce inim inim inledin,
Kelimelerimle sayfalarına pisledim,
Kendini ezdirirken ben seni izledim,
Kerhaneye girip çıkarken seni inlettim,
Rapçi oldun çıktın başımıza

iyi bak,
Elini titrettim tracklerine tükürdüm,
Sıpastik piç rapçiler kendini satmakta,
Kendini adam zannedenler sansar salvoya diss atıpda geri kaçmakta,
Hayal kurupta yarı yolda kalanlar,
Daha dünkü boktunuz şimdi koktunuz

NAKARAT
Elimdeki mikrofon bana sorumludur
Dinlediğin bu track insanı doğrultur
Dikkat et bu tüfek götüne doğrudur
İşte yaptığım bu rap senin sonundur

VERSE 2
Kuzen diyince mal mal yüzüme bakanlar,
Beni görünce napıcanı unutanlar,
Senin gibi ben hiç satıcı değilim,
Rhymelarım ağar gelebilir ama boş değilim,
Seni alı koyduğumda bos laflar sayanlardansın,
Bu Anti-Emoların hiç sonu yoktur,
Arkamdaki tüm tayfa size kurulur,
O zaman her tükürdüğümü yalama,
Elindeki mikrofon hiç iş görmedi,
Rhymeların çok sıkıcı hiç sonu yoktu ,
Boş edebiyatlara bizimde karnımız toktu,
Ölü gibisin sözlerinde sikim gibi,
Yaptığın rapler taşşaklarım gibiydi
Benim beatlerim ilham getirici,
Seninki gibi boş beatlerden değildi,
Sana diss atıcam dediğimde surat şeklin değişti,
O gün seni gördüm kankama bi frysteal yapamadın,
Bende seni adam sanmıştım,
Ama bundan sonra sende boş rapçilerdensin, Ha Yha

NAKARAT
Elimdeki mikrofon bana sorumludur
Dinlediğin bu track insanı doğrultur
Dikkat et bu tüfek götüne doğrudur
İşte yaptığım bu rap senin sonundur

Seni sikicem kendine dikkat et
Götünü sikicem beni kendini rakip et

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder