12 Ağustos 2010 Perşembe

Rulez Rhyme-Tanınmasakta

TANINMASAKTA

VERSE 1
Herkez hep kendi çapında mükemmel
Ben yazdıkca

sayfalarım hiç tükenmez
Tvyemi cıkmak lazım ünlülük için
Kendi çapımımda tanınsamda yeter bana
Parayla işim yokki sadece bi hevesdi
Param yok kusura bakma ama usandım be arkadaş yalanlardan ısrarcılardan ben size göre adam değilim ama bana diss atanlarda bana göre adam değil
Değer verip konustum sizinle değerimi bilemediniz
Bizimki bişey değil ki sadece kendi çapımızda tanınmak
Zaten yaptıgımız emekler hiç görülmüyor ki
Evet haklısın ben cok iyi yazıcı değilim ama
Bizde bi amatörüz bukadar yazabiliyoruz
Herkeze sabırlıyım iyi niyetliyimi bozamıyorum

NAKARAT
Sabırsızsın sabırsızım tutamıyorum kendimi
Ozaman tut elimi cabucak gidelim
Eski günleri özetliyelim tekrardan başa saralım

VERSE 2
Yoksa bendemi küsüp darılayım size
Kanka dedim sırrımı paylastım
Yine gittin kazık attın bunu yapıcak sana ben ne yaptım hiç anlıyamadım ki
Ünlü değilim ama emin ol duyarsın
Hepiniz kralsınız hak ediyosunuz tvyi
Biz sadece kendimizi
Belki bu işi bırakmak nasip
Bundan sonra yok kimseye değer
Verdik değer kazık yiğip çekilmişiz meğer
Siz ipteyken Punk güfte
Ben güpteyken kankalar ipne
Hepiniz özentisiniz Rhymlarla zehirleyip gidersiniz
Punk burda bitirir siz hep teksiniz bende Rapimleyim AbimLeyim AbimLeyim

NAKARAT
Sabırsızsın sabırsızım tutamıyorum kendimi
Ozaman tut elimi cabucak gidelim
Eski günleri özetliyelim tekrardan başa saralım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder