1 Ağustos 2010 Pazar

Selçuk Şahin - Ağlamanın Faydası Yok

Bunu ummazdim senden
nasil göz yumdun beni terk ederken

Aglamanin faydasi yok
sensizlik bana cok zor
Yasamanin faydasi yok

Nasilda beni caresiz biraktin
beni biraz olsun hicmi sevmedin?
Aahh

Beni dünyada yalniz biraktin
beni bu hallere getiren sensin

Sende yalanci ciktin
anladimki sende vefasizsin
Aahh

Aglamanin faydasi yok
sensizlik bana cok zor
Yasamanin faydasi yok

Ask sevipte terk etmek degil
ömür boyu sevmek icin
Gülü cürütmek icin degil hatirlamak icin
menfat icin degil
Ugrunda ölmek icindir ask
sen ask nedir bilirmisin
Bilemezsin!
cünkü bilseydin seni sevdigim kadar
En az sende beni severdin
ugrunda agladigim kadar
Hic olmazsa bir damlacik yas dökerdin

Ne diyeyim bebegim
demekki yollarimiz buraya kadarmis
Demek kaderimiz böyle yazilmis
sunu bil sevdigim
Seni sevdim hemde deliler gibi sevdim
sevecegim hasretinden yok olsam bile
Sen bir baskasinin olsan bile
seni her gecen gün daha cok sevecegim
Daha cok sevecegim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder