1 Ağustos 2010 Pazar

Serdem Coşkun - Bildiğin Bütün Duaları Oku

kadere karşı susmasını
gideni kalpte tutmasını
acımı zorla yormasını

ogrendım
ama sen ogrenemedın

çok sevdin ve de yalandı
aptal kalbim buna inandı
kapında köleydim zaten
senin öldürmen mi lazımdı

bildiğin bütün duaları oku
yinede peşindedir bu korku
tanrım gosterecek adaletini
bundan sonra yok sana rahat uyku

tesadüf denilen bir şey yok
yazgına saplanır her bir ok
olmazsa olmaz aklına sok kabullendım
ama sen ogrenemedın

çok sevdin vede yalandı
aptal kalbim buna inandı
kapında köleydim zaten
bide öldürmen mi lazımdı

bildiğin bütün duaları oku
yinede peşindedir bu korku
tanrım gosterecektır adaletini
bundan sonra yok sana rahat uyku

şiir :
bilmiyorum susup azmetsem mi
yada bunu hazmetsem mi
ilk ihanetin değil ki bana
yoksa yoksa seni mahvetsem mi

simdi bildigin bütün duaları oku
yine de pesindedir bu korku
tanrım gösterecek adaletını
bundan sonra yok sana rahat uyku

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder