1 Ağustos 2010 Pazar

Sibel Tüzün - Gözümün Bebeği

Burası bizim evimiz değil mi ?
Bu darmadağın bu solmuş yatak
Ne zaman gece ne zaman gün oldu ?
Ne zaman gittin kaç mevsimdir yoksun.

Evimin direği gözümün bebeği
Bu deli inadı bu yıkan gururu
Ayrılığı bırak

Ne yaptım ne ettim de beni cezalandırdın
Sen ki sığınıp dinlendiğim son limandın
Dilersen dağları denizleri aş git.
İzini sürer gelir bulur seni
Yine de ahım

Evimin direği gözümün bebeği
Bu deli inadı bu yıkan gururu
Ayrılığı bırak

Ne yaptım ne ettim de beni cezalandırdın
Sen ki sığınıp dinlendiğim son limandın
Dilersen dağları denizleri aş git.
İzini sürecek bil ki sonsuza dek ahım

Ne ettim de beni cezalandırdın
Sen ki sığınıp dinlendiğim son limandın
Dilersen dağları denizleri aş git.
İzini sürecek bil ki sonsuza dek ahım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder