14 Ağustos 2010 Cumartesi

Şükriye Tutkun - Ağasar'ın Balını (Oy Asiye Asiye)

► Ağasar'ın Balını (Oy Asiye Asiye) videosunu arkadaşınıza gönderin
Bu videoyu 3412 kişi izledi. Günlük ortalama: 5,381 Paylaş

► Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar
► Ağ Elime Mor Kınalar Yaktılar
► Ağasar'ın Balını (Oy Asiye Asiye)
► Ağasar'ın Balını (Oy Asiye Asiye)
► Arda Boylarına Ben Kendim Gittim
► Arda Boylarında Kırmızı Erik
► Bahçalarda Mor Meni
► Bir Fırtına Tuttu Bizi
► Bir Fırtına Tuttu Bizi
► Çarşambayı Sel Aldı
► Ey Güzel Kırım
► Ey Güzel Kırım
► Mihriban
► Ordunun Dereleri
► Sürüler İçinde Sürmeli Koyun
► Şafak Söktü Yine Sunam Uyanmaz
► Şafak Söktü Yine Sunam Uyanmaz
► Yarim İstanbulu Mesken Mi Tuttun
► Yarim İstanbulu Mesken Mi Tuttun

└► Şükriye Tutkun tarafından yorumlanan diğer türküler

► Bu video için yorumunuzu yazabilirsiniz

Paylaş
Türkü Sözü:
Ağasarın Balını (Da)
Gel Salını Salını
Adam Cebinde Daşır (Da)
Senin Gibi Gelini
Oğol Nazim'im Oğol

Oy Asiye Asiye
Tütün Goydum Kesiye
Anan Seni Verecek De
Bir Bağ Pirasiya
(Bir Evlek Pirasiya)
Oğol Nazim'im Oğol

Sis Dağının Başları (Da)
Kesme Kesme Daşları
Adamı Öldürüyü
Nazlı Yarin Gaşları
Oğol Nazim'im Oğol

Oy Asiye Asiye
Tütün Goydum Kesiye
Anan Seni Verecek De
Bir Bağ Pirasiya
(Bir Evlek Pirasiya)
Oğol Nazim'im Oğol

Sis Dağının Başları (Da)
Küfür Küfür Esiyu
Baban Bu Yıl Gurbanı (Da)
Çifter Çifter Kesiyu
Oğol Nazim'im Oğol

Oy Asiye Asiye
Tütün Goydum Kesiye
Anan Seni Verecek De
Bir Bağ Pirasiya
(Bir Evlek Pirasiya)
Oğol Nazim'im Oğol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder