3 Ağustos 2010 Salı

Yasemin Mori - Aslında Bir Konu Var

Aslında bir konu var
Neden konuşayamayız
Neden hep suskunsun
Ben güzelim kadınlar berbat
Neden buna gülmezsin
Neden hep mutsuzsun
Sorular sorunca dersin ki
Neden çocuksun neden büyümezsin
Elimde cevabım yok
Olsa neye fayda yüzün bana dönmezki

Ağzımda hep tadı var
Üzüm gibi paslı bitince gitmez
Hem yarası, hem dikeni var
Batırır beni de yaralar acıtır sabahlarımı

Birileri var birileri var
Birileri yine sarhoş
Birileri yaz birileri kış
Birileri önce
Birileri bize apaçık birileri pişman
Birileri bize çok acı birileri çok acı
Birileri bize çok acı getirdiler
Birileri farkında birileri farketmedi
Birileri sağ birileri sol birileri farketmedi
O da bunu görmedi buda sana hiç yetmedi

üçgen gezegenleri meşru cinayetleri
yine onu vurdular yine ona bam
yine geri sar yine sarhoş yine benden uzak kalmış
beni terketmedi beni bırakıp gitmedi
bir yanı tura bir yanı yazı bir yanı da bana kalmış
yine ona ne güzel seslendiler
yine gözü apaçık gözleri apaçık
birileri bize çok acı çektirdiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder