3 Ağustos 2010 Salı

Yücel Arzen - Eyvallah

Dünyalar yansa da umrum da değil ki
Kötü yerden vurdu bu hazin gidişin
En ağır söz bile inan kar etmiyor
Gülümü soldurdu beni terk edişin

Saatler ayrılığı gösteriyordu elimden ellerini çektiğin zaman
Şarkılar hicazda ağlaşıyordu sazları küstürdü beni terk edişin

Ne zaman sevdim seni
Ne zaman aldın kalbimi
Şimdi çekip el gibi
Sen gidersen eyvallah

Ne zaman bir ses duyup düşersem aklına
Utanıp ağlarmısın
Zalim senin aşkından ölürsem eyvallah

Şimdi anlıyorum senin suçun yok günahı boynuma taktı o gidişin
Seni senden bile sevdim daha çok yangını kalbimde yaktı o gidişin

Saatler ayrılığı gösteriyordu elimden ellerini çektiğin zaman
Şarkılar hicazda ağlaşıyordu sazları küstürdü beni terk edişin

Ne zaman sevdim seni
Ne zaman aldın kalbimi
Şimdi çekip el gibi
Sen gidersen eyvallah

Ne zaman bir ses duyup düşersem aklına
Utanıp ağlarmısın
Zalim senin aşkından ölürsem eyvallah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder