28 Haziran 2011 Salı

Cash Flow - Reçete

[DJ ÇAĞDAŞ]
Sevgiler saygılar hepinize benden beyler bayanlar
Anlayanlar anlar Geride kalanlar pas tuttu sayfalar
Tayfalar alev alev yanar 35 derecede bayılanlar
Kafiyelerle sayılanlar Batı yakasından müjdem var
Sahnede ben ve hileli zar Aydınlıklara yakılan far
Varlar yoklar arasında Kaybolacaklar
karabataklıklara atılanlar Sadece hatıralar ve anılar
Satılan zarlar gibi karanlık Ama dibi görünmüyor bu kuyunun
Boyunun dörtte biri belli
Ebedi karanlıklara elli kulaç Atmanız gerek
Sekerek geçerek her yolu denemek Rakibi elemek ne demektir?
Söyleyin bakalım kim kimi Nerede düzdü?
Gece gündüzdü beatler gözümüzdü Rapler sözümüzdü
Özümüzdü Izmir Rap Stili
vuracak fitili bornovadan Buraya ugramadan geçemezsin
Bu ritmi ezemezsin Kralların gelsin gitsin farketmez
rap affetmez bunu bil silahını sil Kesilir dil
dirilir mezardan hortlar üstad tupac
Anlamadıysan Sus lan çırak!

[Nakarat]
Suçum nedir söyle bakalım
Böyle akalım kancayı takalım
Fark atalım her gecede
Yani her hecede İzmir verdi reçete
Rapler peçete kagıdına yazılı
Bedenime kazılı Akılla zarar veren
Ortamı geren delen Eline veren kişi yine ben [2]

[VOLKAN]
Dünya raple mahşer bizle Haketsen de farketsen de
Rap bizim tadımız Tek kalsak da bizim oldu hep yanlışımız
Hakkımız var insanlara Devr-i devran geldi hep dar
Ne kadar ugrasanlar varsa da Onlar kazanamamışlar
Ruhum birbirine çok baskın Ne kadar ugrassam da kurtulamazdım
Aklım hep karışık Kendimle hep barışık olmak için Çalıştım
rahat yaşamaya ben alıştım Gerçekleri kaldıramazdım Yapamazdım madalyonun ters yüzü bu
Ne kadar ugrassanda sen kaçamazsın
Böyle davranamazsın Megoloman aciz bir insan olamazsın
Hep daldan dala hep konamazsın
Kendini kendinde bulamazsın Yol alamazsın
alırım sanırsın Yanılırsın,açlıktan bayılırsın Zor ayılırsın
Kendine bir dost bulamazsın bu gidişle
Bu düşünce bu kafayla aynı yerde sayacaksın
Aklın başına belki gelir Belki gelmez ama
Ahirette değil hayattayken yanacaksın!

[Nakarat]
Suçum nedir söyle bakalım
Böyle akalım kancayı takalım
Fark atalım her gecede
Yani her hecede İzmir verdi reçete
Rapler peçete kagıdına yazılı
Bedenime kazılı Akılla zarar veren
Ortamı geren delen Eline veren kişi yine ben [2]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder