28 Haziran 2011 Salı

Ceza - Araba

[Ayben:]
Top kimlerde bekler sağlam bekler ne mıc ayben de kafiyeler sapır sapır dökülür bu dilden hayır gelmezki bitmiş pilden, mikrofon bana emanet kimden yârdan geçtim geçmem serden kaçmak isteyeceksin ama nerden benim adım ayben korkun benden geriye dönen yok gidilen yerden maval okumak isteyen yokki senden sonra gelecek dertler benden dökülen yaraları topla yerden yediğin goller fazla birden eksikleri toparlarsın içten değil bu söylediklerim en içten bayram değil neden öptü enişten.

[Ceza: ]
Sana kimler el verecek bilemem gözünün gördüğü yetecek herkese bak merkeze dolduran herkeze er yada geç verecektir evleri paraları satın alacaktır paraları yaraları deşin hadi paraları peşin durduk ortasında bu paralelin ölümüne uçacak helikopterin perspektiften görülen dosyalanmış insanlık suçu terörist masum gezen insan gibi her yerde pesimist düşünceler sarmış hümanist tavrımızdan hiç hoş seda kalmamış sen sıvı halde kaldın ben impavize sen gaz oldun ben sofistike amerika savaş ister diye doldu bu sayfa arkamdaki tayfa teyyare misali havalarda risale kime yetmiş gerçek-lerin hepsini ansiklopedide bulmak mümkün zannedenlere tarih yazan insana sormalı bunları kalmamalı gerilerde gemilerdeki bekleyişin nedeni denizin yok olması kanlı etli yaprak dolması yediren solması gereken yegane kaktüs vaftis edilmemiş insanların hepsine lanet yağdıran insanların hepsine lanet yağdırmayan insanlara lanet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder